ΣΧΕΤΙΚΑ

Το Project 3001 – Networked Dreambody, αναπτύσσεται από τον Αλέξη Μπράιλα, στο πλαίσιο της μεταδιδακτορικής του έρευνας στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου, για την επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη του μαθήματος: “Η Κουλτούρα του Διαδικτύου: Κοινωνιοψυχολογικές προσεγγίσεις και εφαρμογές“, εαρινό εξάμηνο 2016-17. Το εγχείρημα εντάσσεται στις δράσεις του Εργαστηρίου Δυνητικής Πραγματικότητας του τμήματος με διευθυντή τον Καθηγητή Κωνσταντίνο Κοσκινά.


ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ

 

Αλεξιάς Γιώργος.

Αναπληρωτής Καθηγητής, τμήμα Ψυχολογίας, Πάντειο πανεπιστήμιο.

 


ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Μπράιλας Αλέξης. Απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του πανεπιστημίου της Κρήτης, Διδάκτορας του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου και μεταδιδακτορικός ερευνητής. Ερευνητικά ενδιαφέροντα: πολύπλοκα συστήματα, διεργασία ομάδας, ποιοτικές μέθοδοι έρευνας, τεχνολογίες μάθησης, κοινότητες μάθησης.

ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (tutor assistants)

Έσρα Αρίφ

Η Έσρα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου.

Εμμανουήλ Άντρεα

Η ‘Αντρεα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το πεδίο της κλινικής ψυχολογίας.  Αυτή την περίοδο εργάζεται ως εθελόντρια με παιδιά με ειδικές ικανότητες και εκπαιδεύεται στην γνωσιακή-συμπεριφορική προσέγγιση.

Ρούσσου Παρασκευή Ιωάννα

Η Παρασκευή Ιωάννα  είναι τελειόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου. Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα πεδία της  Ψυχολογίας παιδιού και έφηβου και της Εκπαίδευσης και έχει εργαστεί εθελοντικά ως εκπαιδεύτρια σε κέντρο γνωστικής αποκατάστασης.

Παπαλεξοπούλου Κωνσταντίνα

Η Κωνσταντίνα είναι τελειόφοιτος του τμήματος  Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην κλινική ψυχολογία, την ανάλυση της συμπεριφοράς και τη ψυχολογία των μέσων. Έχει μελετήσει τη χρήση των social media σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες.

Παπανικολάου Ναταλία

Η Ναταλία είναι τελειόφοιτος του τμήματος  Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν κατά κύριο την κλινική ψυχολογία και, πιο συγκεκριμένα, την ανάλυση συμπεριφοράς. Αυτό το διάστημα κάνει την πρακτική της σε σχολείο ειδικής αγωγής.

Ψιάχου Κωνσταντίνα

Η Κωνσταντίνα είναι τελειόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την κλινική ψυχολογία, την ανάλυση της συμπεριφοράς και τη ψυχολογία των μέσων. Έχει μελετήσει τη χρήση των social media σε εφήβους και νεαρούς ενήλικες. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της ως κλινικός νευροψυχολόγος στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

 


Η ιδέα πίσω από αυτό το εγχείρημα είναι να προσφέρει στους φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα μια μαθησιακή εμπειρία ισόμορφη προς αυτή που αναπτύσσεται στις διαδικτυακές κοινότητες και στα social media, δηλαδή ισόμορφη προς το σύνολο των συμμετοχικών βιωμάτων που συγκροτούν τις διαφορετικές και εν τω γίγνεσθαι διαδικτυακές κουλτούρες και υποκουλτούρες. Μέσα από το εγχείρημα αυτό προσφέρονται στους φοιτητές πολυτροπικά ερεθίσματα – ψηφιακά τεχνήματα, παρουσιάσεις και υλικό – που μπορούν να βιωθούν online και να επηρεάσουν τη face-to-face δράση τους. Οι φοιτητές αλληλεπιδρούν ενεργητικά με τα Online πολυτροπικά ερεθίσματα στο εδώ-και-τώρα των συναντήσεων του μαθήματος και τους δίνεται η ευκαιρία να παράγουν οι ίδιοι παρόμοιο υλικό – ιστολογήματα και άλλα ψηφιακά τεχνήματα – συμμετέχοντας ουσιαστικά με τη δράση τους στη συγκρότηση της διαδικτυακής κουλτούρας.

Οι συναντήσεις του μαθήματος στο Πάντειο πανεπιστήμιο περιλαμβάνουν διαλέξεις, group work και αναστοχαστική πρακτική και βασίζονται στις επιστημολογικές αρχές των πολύπλοκων συστημάτων (συνεξέλιξη, ανάδυση και δυναμική μακράν της ισορροπίας), της ενεργητικής μάθησης (οι συμμετέχοντες κατευθύνουν την πορεία της μαθησιακής διεργασίας) και του κονστρουκτιονισμού (οι συμμετέχοντες αναπτύσσονται μέσα από τη διαλογική τους σχέση με τα τεχνήματα που συν-κατασκευάζουν). Κεντρικό σημείο αναφοράς του μαθήματος αποτελεί ο ιστότοπος hub3001.wordpress.com. Παράλληλα, υπάρχει η σχετική διαδικτυακή ομάδα στο Facebook.

Απώτερος σκοπός του μαθήματος είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο παιδαγωγικό πλαίσιο, ώστε οι συμμετέχοντες (φοιτητές, ομάδα υποστήριξης και διδάσκοντες) να αναπτύξουν εκείνες τις προσωπικές και ομαδικές δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να αντιμετωπίζουν με σθένος και ψυχολογική ανθεκτικότητα τις προκλήσεις και τις αντιξοότητες ενός χρονότοπου συνεχών αλλαγών και αποσταθεροποίησης.


Επικοινωνία:
email-logo7749079028_a5815e7469_otwitterscoop-it-logo-3

my-site-2


Το εγχείρημα hub3001 αποτελεί διάδοχο του περυσινού εγχειρήματος hub2001:

hub2001-stylized

Advertisements